ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΤΜΗΜΑ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

ΣΠΟΥΔΕΣ

ΕΡΕΥΝΑ

ERASMUS+

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ

E-class

ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ & ΚΕΝΤΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΑΠΕΛ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Uncategorised

YANNIS LEONTARIS

Η Νατάσα Σιουζουλή είναι επίκουρη καθηγήτρια Ευρωπαϊκής Θεατρολογίας και Επιτέλεσης στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Το πτυχίο της (1997) είναι από το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ και το διδακτορικό της δίπλωμα (2006) από το Freie Universität του Βερολίνου (υπό την επίβλεψη της Prof. Dr. Dr. h.c. Erika Fischer-Lichte). Μεταξύ του 2006 και του 2018 διατέλεσε μεταδιδακτορική επιστημονική συνεργάτιδα του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Freie Universität του Βερολίνου καθώς και υπότροφος ερευνήτρια στο International Research College Interweaving Performance Cultures (Βερολίνο).

Έχει διδάξει ιστορία και θεωρία του θεάτρου στο Freie Universität του Βερολίνου και στο Πανεπιστήμιο της Γάνδης. Αυτή την περίοδο διδάσκει και στο μεταπτυχιακό τμήμα «Παραστατικές Τέχνες» του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου.

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν τις έννοιες της παρουσίας και της απουσίας στο θέατρο, την ιστορία, ιδεολογία και αισθητική των θεατρικών φεστιβάλ, το εφηρμοσμένο θέατρο, την ηθική και πολιτική διάσταση της αισθητικής. Το τελευταίο της βιβλίο με τίτλο Ethical MilitancyThe Workings of Aesthetics εκδόθηκε το 2022 από τον εκδοτικό οίκο Neofelis.

Εργάζεται επίσης ως μεταφράστρια και δραματουργική σύμβουλος.

 

Βιογραφικό Σημείωμα


2022 06 20 bio Kosti photo IMG 20211104 131731Η Κατερίνα Κωστή είναι μέλος ΕΔΙΠ (Βαθμίδα Α) στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Το γνωστικό της αντικείμενο είναι «Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Παιδαγωγική του Θεάτρου».

Στα ερευνητικά ενδιαφέροντά της συμπεριλαμβάνονται η δυναμική της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση ως παιδαγωγικής μεθοδολογίας, καθώς και η κοινωνική διάσταση του Εκπαιδευτικού Δράματος για την επίτευξη της άρσης του κοινωνικού αποκλεισμού ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων όλων των ηλικιών. Στο πλαίσιο αυτό έχει εκπονήσει προγράμματα μεταξύ άλλων σε σχολικές ομάδες, σε φυλακές, σε κοινότητες Ρομά και σε ΚΑΠΗ κι έχει στο ενεργητικό της επιστημονικά άρθρα και εισηγήσεις σε συνέδρια με αντίστοιχη ερευνητική προσέγγιση.

Είναι Διδάκτωρ Θεατροπαιδαγωγικής του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Η διδακτορική της διατριβή έχει ως τίτλο Η Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση ως μέσο για την Καλλιέργεια Ιστορικής Ενσυναίσθησης σε μαθητές Γυμνασίου κι εντάσσεται στην επιστημονική περιοχή: «Ιστορία και Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση». Στο ίδιο Πανεπιστήμιο έχει εκπονήσει μεταδιδακτορική έρευνα με τίτλο Η Δραματική Τέχνη στην Τρίτη Ηλικία ως μέσο για την Ανάπτυξη της Ακεραιότητας του Εγώ: Έρευνα πεδίου για την επίδραση των τεχνικών του Δράματος στους ηλικιωμένους.

Από το 2001 έως το 2021 υπηρέτησε στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως καθηγήτρια Φιλόλογος. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της σταδιοδρομίας στην εκπαίδευση ανέλαβε πρωτοβουλίες και ανταποκρίθηκε σε αιτήματα για την παιδαγωγική αναβάθμιση του σχολείου και του γενικότερου σχολικού περιβάλλοντος.

Έχει διδάξει ως Πανεπιστημιακή Υπότροφος από το 2016 έως το 2017 στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, ενώ συνεργάζεται με τα μεταπτυχιακά προγράμματα Δραματική Τέχνη και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και στη δια βίου Μάθηση του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου Μουσειακές Σπουδές του ΕΚΠΑ.

email: a.kosti@gmail.com, kkosti221@gmail.com, kosti.katerina@gmail.com

 

Βιογραφικό Σημείωμα

Σας ενημερώνουμε ότι στο εξής οι μεταπτυχιακές εργασίες και οι διδακτορικές διατριβές θα αναρτώνται στο ιδρυματικό αποθετήριο από τους ίδιους τους/τις φοιτητές/τριες σύμφωνα με την διαδικασία που αναγράφεται στις παρακάτω οδηγίες.

 

Απόφαση Συγκλήτου Πανεπιστημίου Πελοποννήσου 2/24-04-2018   ΑΔΑ:65ΘΑ469Β7Δ-2Ρ4

Ενημέρωση Γραμματειών (1286/02-03-2021)

Αποδοχή εργασίας για καταχώρηση στο Ιδρυματικό Αποθετήριο (Γραμματεία)

Αμητός, Οδηγίες κατάθεσης εργασίας (Φοιτητής)

Διαδικασία δημιουργίας κωδικού

2021 12 22 bio Stylianos Chronopoulos 01Ο Στυλιανός Χρονόπουλος είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Αρχαίου Ελληνικού Θεάτρου και Δράματος στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Σπούδασε Ελληνική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, εκπόνησε στο Πανεπιστήμιο του Φράιμπουργκ της Γερμανίας τη διδακτορική του διατριβή (PhD) με θέμα την διακωμώδηση ιστορικών προσώπων στις αριστοφανικές κωμωδίες και την διατριβή του επί υφηγεσία με θέμα του «Ονομαστικόν» του Πολυδεύκη.

Έχει διδάξει κλασική φιλολογία στο Πανεπιστήμιο του Φράιμπουργκ, όπου εργαζόταν από το 2005 ως το 2019 ως επιστημονικός συνεργάτης και ως βοηθός καθηγητής. Από το 2014 ως το 2017, διεύθυνε μαζί με τον F. Maier και την Α. Novokhatko το χρηματοδοτούμενο από την Ακαδημία Επιστημών της Χαϊδελβέργης ερευνητικό πρόγραμμα «Altertumswissenschaften: Wahrnehmung – Dokumentation – Reflexion».

Οι εργασίες του σε επιστημονικά περιοδικά και σε συλλογικούς τόμους αφορούν την αρχαία ελληνική κωμωδία, την μελέτη του γέλιου στη αρχαία ελληνική γραμματεία, την αρχαία ελληνική λεξικογραφία και τις ψηφιακές ανθρωπιστικές σπουδές.

Το ερευνητικό του ενδιαφέρον αυτή τη στιγμή επικεντρώνεται στην Νέα Κωμωδία και στην υπομνηματισμένη έκδοση του Δίφιλου (εισαγωγή, testimonia και αποσπάσματα 1—58) την οποία ετοιμάζει ως για τη σειρά Fragmenta Comica (προγραμματισμένος ως τόμος 25.1).

Έχει δημοσιεύσει την μονογραφία Spott im Drama. Dramatische Funktionen der persönlichen Verspottung in AristophanesWespen und Frieden (Xαϊδελβέργη 2017) και τους συλλογικούς τόμους Fragmente einer Geschichte der griechischen Komödie / Fragmentary History of Greek Comedy, μαζί τον Chr. Orth (Χαϊδελβέργη 2015) και Digitale Altertumswissenschaften: Thesen und Debatten zu Methoden und Anwendungen, μαζί τους F. K. Maier και A. Novokhatko (Χαϊδελβέργη 2020). Υπό έκδοση είναι η μονογραφία του Pollux’ Onomastikon: Beschreibung eines griechischen Thesaurus des 2. Jahrhunderts n.Chr.

 

Βιογραφικό Σημείωμα