Επιλογής
Το Θέατρο στο Διαδίκτυο και τα Ραδιοφωνικά Ισπανικά Θεατρικά Έργα
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
-
Στόχοι: Είναι να γνωρίσουν την τεχνική και τη γλώσσα του ραδιοφώνου ως μέσον της θεατρικής έκφρασης. Να μπορέσουν να δομήσουν ραδιοφωνικά θεατρικά κείμενα και γνωρίσουν την ραδιοφωνική απόδοσή τους.
Μαθησιακά Αποτελέσματα: Μέσα από αυτό το ταξίδι στον χρόνο θα μπορέσει ο φοιτητής να γνωρίζει το θέατρο που πραγματοποιείται αυτή τη στιγμή στην Ισπανία. .
- ΓΕΝΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
-
● Αυτόνομη εργασία
● Προαγωγή της ελεύθερης δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
-
Το μάθημα αναπτύσσεται σε 13 μαθήματα.
Το μάθημα περιλαμβάνει τις ακόλουθες διδακτικές ενότητες:
• Τεχνικές του διαδικτυακού περιβάλλοντος.
• Τα είδη του ραδιοφωνικού θεάτρου.
• Ο θεατρικός ραδιοφωνικός παραγωγός.1 Ραδιοφωνική θεωρία
2 ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
(ραδιοφωνικά θεατρικά κείμενα)
3 ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
(ραδιοφωνικά θεατρικά κείμενα)
4 Η μαγεία του ήχου ήχος
5 Η ραδιοφωνική εκφραστικότητα
6 Η ραδιοφωνική γλώσσα
7 ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
(ραδιοφωνικά θεατρικά κείμενα)
8 ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
(ραδιοφωνικά θεατρικά κείμενα)
9 Είδη ραδιοφωνικών κειμένων
10 Η ραδιοφωνική γραφή
11 Πρακτική εφαρμογή γραφής ραδιοφωνικών θεατρικών έργων
12 Πρακτική εφαρμογή γραφής ραδιοφωνικών θεατρικών έργων
13 ON AIR
- ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
-
Δραστηριότητα
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις
35
Εργαστηριακή Άσκηση/εργασία
45
Διαδραστική διδασκαλία
25
Αυτοτελής μελέτη
20
Σύνολο Μαθήματος
125
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
-
● Παρακολούθηση διαλέξεων 10%
● Συμμετοχή στο εργαστήριο 40%
● Εργασία 50%
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-
• Ροδαρέλης Σ. (2018) Το ραδιοφωνικό θέατρο, Αθήνα, Εκδόσεις ΙΑΣΠΙΣ
• Ροδαρέλης Σ. (2021) Ισπανικά και ισπανόφωνα ραδιοφωνικά κείμενα, Αθήνα, Εκδόσεις ΙΑΣΠΙΣ
• Michel Chion, (1998) El sonido, Paidos Comunicación
• Daniel Cohen - Marta Pereyra, (2010), Lenguajes de la radio, Córdoba, Argentina, Ed. Vocación de radio
• Susana Sanguineti, (2011), Los sistemas expresivos del lenguaje de radio, Córdoba, Argentina, Ed. Vocación de radio
• Santiago Farcía Cago, (2020) Radio en línea, Córdoba, Argentina, ed. Radioteca
• Mónica Beltrán y Silvia Bacher (2005) Aprender con la radio, Buenos Aires, Ed. Las otras voces
• Fernando da Rosa y Federico Heinz, (2007), Guía práctica sobre software libre, Montevideo, Uruguay, Ed. Mastergraf SRL
• Daniel Angrino y Tito Ballesteros (2020) Radio y coronavirus, Colombia, Ed. Serie Radial
• Tito Ballesteros y Garciela Martínez Matías, (2019), La radio vive! Mutaciones culturales de lo sonoro, Quito, Ecuador, Ediciones Ciespal
- URL ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS
-
Εδώ βάζουμε το περιεχόμενο που έχουμε αντιγράψει